05 February 2014

[Wordless Wednesday] A Boy in The Mud

He looks very happy when playing in the mud and not get yelled. ^.^



10 comments:

  1. I think its great when parents let kids just be kids. I always loved playing in the mud!

    ReplyDelete
  2. Cara H : So am i. :) Thank you for visiting.

    ReplyDelete
  3. Ahaha... I think after this I'll let my boys to play in the mud :D
    Thanks for inspiring mom ;)

    ReplyDelete
  4. hahaha....such a cute expression..have fun in the mud kiddos..may I join you :D...

    ReplyDelete
  5. Ha ha! He looks very happy in the mud!

    ReplyDelete
  6. Bener tuh kata Cara diatas. Biarin aja deh anak2 menyatu dg alam, malah bikin fisik mereka sehat & kuat, nggak lebay.

    ReplyDelete
  7. hooh...main di lumpur itu menyenangkan..berani kotor itu baik, baju kotor biar di cuci sama rinso #ditimpuk massa..iklan koq disini :P

    ReplyDelete
  8. Trims semua udah pada mampir. :D

    Aiih, yang barusan menang kontes foto sama rinso langsung ngiklan di maree. bayar lho yaa... :D wkwkwk

    ReplyDelete

Hai, terima kasih sudah membaca dan berkomentar. Tapi mohon maaf, komen dengan link hidup terpaksa saya hapus yaa :)